duminică, 3 februarie 2008

Ma plimbam prin ganduri negre


Ma uit in gand si vad lumina
Ma uit la cer si simt placere ...
Ma uit la tine si observ cum te afunzi in profunzime
Ganduri negre ,doar atat
Sunt liber sa gandesc ca tine


Mainile-ti sunt murdare .
Iti dai seama ce ai facut ,
Atunci la ceruri strigi cu ura

De ce Doamne sunt un mort ?cand pot sa fiu un inger de lumina .
Dorinta am dar ganduri nu,simt numai fericirea.


Intregul corp imi tremura ,
Se scurge sangele din vene
Se scurge , dar si viata ,
Eternitate nu mai sper ca sunt un las ,un om mizer.
Mocirla vreau , dar asta sunt .

Un comentariu:

Anonim spunea...

foarte tare , imi plac poeziile tale ,nu am inteles mare lucru din ele , sunt prea complicate pt mine dar tocmai asta imi place ,sunt complexe, sunt interesante ,
Apropos reusite sunt si fotografiile ;)
PS: Numele meu este Moise Aurel